REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO

I Zasady konkursu fotograficznego.

1. Konkurs jest organizowany co miesiąc.

2. W konkursie może brać udział każdy z zarejestrowanych użytkowników naszego forum.

3. Zdjęcie z tytułem, nazwą użytkownika - przykład („tytuł zdjęcia” autor: fotoman) należy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . W temacie maila wpisany powinien być temat edycji konkursu.

4. Każdy użytkownik może przesłać dwa zdjęcia. Termin nadsyłania zdjęć- każdy ostatni dzień miesiąca do godz. 23:59.

5. Zdjęcia zawierające wszelkiego rodzaju kryptoreklamę, oraz te, które  w swojej treści nie  przestrzegają  ustawy antyalkoholowej, lub w jakikolwiek sposób promują inne środki odurzające, nie będą dopuszczone do konkursu.

II Wymagania dotyczące zdjęć wysyłanych na konkurs.

1. Maksymalny wymiar zdjęcia to szerokość 900 pix wysokość 700 pix

2. Maksymalna wielkość pliku 244 KB

3. Zdjęcie nie może posiadać podpisu.

4. Nie ma żadnych wymogów, co do obróbki zdjęcia.

5. Zdjęcia muszą się odnosić do tematu jaki jest podany na dany miesiąc.

6. Zwycięzca danej edycji zobowiązany jest do przesłania zdjęcia w pełnej rozdzielczości na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  ';document.getElementById('cloakeae768fa3bdc04c236ad94dd21a6cced').innerHTML += ''+addy_texteae768fa3bdc04c236ad94dd21a6cced+'<\/a>'; w terminie do 5 dni od otrzymania informacji o wygranej – celem przygotowania do umieszczenia w dziale „Tapety”.

7. Uczestnicy wyrażają zgodę na publikowanie zdjęć na portalu www.halcnow.pl oraz na ich obróbkę - celem przygotowania do publikowania w formie tapet.

8. Na tapetach przygotowanych z wykorzystaniem zwycięskich zdjęć umieszczona zostanie informacja o tytule i autorze zdjęcia oraz napis www.halcnow.pl

III Po zamknięciu edycji stworzona zostanie przez fotomana ankieta, w której można będzie głosować na dwa zdjęcia.

IV Wybór tematów na poszczególne edycje miesiąca.

1. Wyboru dokona użytkownik naszego forum do którego zwróci się organizator konkursu – będzie to jedna z najbardziej udzielających się osób

V Nagrody

1. Zamieszczenie zwycięskiego zdjęcia, na głównej stronie naszego portalu internetowego.

2. Zamieszczenie zwycięskiego zdjęcia w dziale „Tapety” – z możliwością pobrania przez internautów.

3. Skromna nagroda (uzależniona od pozyskania sponsora) 

4. Spośród zwycięzców poszczególnych miesięcy zostanie wyłonione - „zdjęcie roku”, które zamieszczone zostanie w folderze lub kalendarzu, wydawanym przez Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Hałcnowa. Zdjęcie to musi jednak zawierać tematykę związaną z naszą dzielnicą.

VI Uwagi

1. Wszelkie wątpliwości co do zgodności nadesłanego zdjęcia z obowiązującym w danym miesiącu tematem oraz z niniejszym regulaminem rozstrzyga fotoman.

2. W przypadkach wątpliwych w zakresie niniejszego konkursu - fotoman ma zawsze rację

3. W przypadku dalszych wątpliwości rozstrzygnięcia następują w zgodzie z punktem VI.2. niniejszego Regulaminu.

Redakcja strony www.halcnow